18 грудня 2017 р.

ЕКСПЕРТНА ДУМКА

Ганна Гопко Україна є найбільшим джерелом контрабанди сигарет до країн ЄС! Це створює негативний політичний імідж та створює перешкоди для міжнародної співпраці. докладніше
Ігор Луценко Україні необхідно якнайшвидше приєднатися до Протоколу про ліквідацію незаконної торгівлі тютюновими виробами, щоб застосовувати міжнародні механізми боротьби з контрабандою. докладніше
Сергій Миткалик Лобіювання інтересів тютюнової промисловості є системним явищем і відбувається у кількох напрямках. докладніше
Андрій Скіпальський Кампанія соціальної реклами є важливою стратегією інформування населення про маркетингові тактики виробників тютюну для залучення наших дітей до нікотинової, а згодом і фінансової залежності. докладніше
Лілія Олефір Зверніть увагу на вітрини кіосків, які знаходяться в безпосередній близькості біля шкіл, на зупинках громадського транспорту – вони рекламують сигарети. Ми повинні захистити дітей від цієї агресивної пропаганди тютюнових виробів. докладніше
Наталія Веселова Заходи щодо контролю над тютюном сприяють збільшенню тривалості життя українців та заощадженню державних коштів на лікування. докладніше
Андрій Скіпальський Основна проблема полягає в тому, що всі точки продажу перетворилися на місця реклами тютюну. Якщо ми розглянемо цю проблему з точки зору захисту прав дітей, то це пряме порушення. докладніше
Ігор Луценко Зараз ми спостерігаємо реванш тютюнового бізнесу. Держава впливає на свідомість громадян, і якщо урядовці забувають про ідею захисту суспільства від паління, це призводить до негативних наслідків. докладніше
Світлана Заліщук У статті 427 Угоди про асоціацію йдеться про те, що Україна повинна втілити Рамкову конвенцію Всесвітньої організації охорони здоров’я з боротьби проти тютюну, яка містить норму про повну заборону реклами сигарет. докладніше