16 вересня 2019 р.

АНОНС: Тютюнова індустрія до 1-го Вересня готова!

28.08.19

30 серпня о 9:00 за адресою вул. Хрещатик, 19  розпочнеться акція громадської організації «Життя», яка координує коаліцію «За вільну від тютюнового диму Україну». Учасники акції наголосять на проблемі маніпулятивної реклами тютюнових виробів поблизу шкіл, а також обговорять заходи, які необхідно реалізувати для захисту дітей та молоді від початку куріння.

З 2012 року Україна заборонила рекламу тютюнових виробів на будь-яких носіях, окрім спеціалізованих сайтів. Проте за останні роки тютюнова індустрія посилила використання інших маркетингових інструментів для залучення людей до куріння Один з найефективніших – яскраві вітрини, які полюють на дітей. Так, в Україні ведеться агресивна кампанія рекламування тютюнових виробів в магазинах і кіосках, спрямована на дітей і підлітків. Це призводить до того, що куріння стає соціально прийнятним.

4 тютюнові магазини на 1 школу. Саме такими є результати дослідження Університету Джона Хопкінса, проведеного у 2016 році в рамках глобальної кампанії «Маленькі цілі тютюнових гігантів». Учні молодшої та середньої школи вкрай схильні піддаватися впливу реклами тютюнових виробів і потребують захисту від агресивного маркетингу.  Саме тому напередодні нового виборчого сезону необхідно наголосити на забороні маніпулятивної викладки тютюнових виробів на законодавчому рівні. Адже це допоможе захистити молоде покоління від згубної звички та забезпечить вільне від тютюну майбутнє.

Спікери:

  • Сергій Миткалик, виконавчий директор ГО «Антикорупційний штаб»;
  • Петро Король, юрист Центру демократії та верховенства права;
  • Дмитро Купира, координатор адвокації ГО «Життя»;
  • Лілія Олефір, виконавчий директор ГО «Життя».

Акція відбудеться за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 19 (поряд з будівлею-входом до метро). 

Для довідки: Big Tobacco Tiny Targets, або Маленькі цілі тютюнових гігантів – глобальне дослідження маркетингу тютюнових компаній, проводилося більш ніж в 24 країнах світу. Дослідження показало, що тютюнові компанії використовують схожі тактики у всьому світі для залучення дітей до куріння: масова реклама, просування дешевих і навіть безкоштовних тютюнових виробів, розміщення продукції в найбільш помітних місцях в точках продажу, продаж сигарет у вуличних кіосках поруч зі школами. 

Для контактної інформації: +38 (050) 293 39 97, anastasia.centerlife@gmail.com.