16 вересня 2019 р.

Боротьба за вільні від тютюнового диму ресторани спричинила хвилю замовних матеріалів у ЗМІ

31.01.12

Кількість замовних матеріалів залежить від активності борців з курінням.

Хвиля замовних матеріалів проти боротьби з тютюнопалінням практично завжди з’являється у відповідь на кампанії, які проводять активісти громадських організацій. Про це повідомила координатор медіапрограм Регіонального центру «Життя» Юлія Солоха під час координаційної зустрічі з регіональними активістами, що відбулася 24 січня в Києві.
 
«Останній потік був пов’язаний з активізацією боротьби за кафе, бари і ресторани вільні від тютюнового диму. У понад 30% таких матеріалів не зазначені автори, ще значна частка з них підписані псевдонімами. Це одна із ознак замовності», – відзначає Юлія Солоха.
 
Серед видань у яких були надруковані такі статті, вона назвала сайти «Форум», «Версии», «Подробности», «Обозреватель», «Киевский телеграф», газети «Урядовий кур’єр» та інші.
 
У статтях, які були представлені, виявлені ще кілька ознак замовності матеріалів, а саме неконкретні посилання («вчені зазначають»), неконкретизовані коментатори («Наталя К. каже»), недостовірність і неправдивість фактів тощо.
 
Організатори порадили активістам спростовувати подібну інформацію, особливо, якщо в таких статтях згадуються їхні прізвища або назви організацій.

Джерело: MediaSapiens