16 вересня 2019 р.

В Києві стартувала рекламна кампанія на підтримку заборони куріння в ресторанах, кафе і барах

20.03.12

У березні в Києві розпочалася кампанія з використанням зовнішньої реклами, метою якої є захист населення від тютюнового диму та звільнення місць громадського харчування, а саме: кафе, барів та ресторанів від куріння. 

У березні в Києві розпочалася кампанія з використанням зовнішньої реклами, метою якої є захист населення від тютюнового диму та звільнення місць громадського харчування, а саме: кафе, барів та ресторанів від куріння. 

 

У співпраці з Біржею соціальної реклами та Асоціацією виробників зовнішньої реклами та у партнерстві з  громадською організацією «Життя» у центральних районах м. Києва було розміщено 15 біл-бордів та 35 сіті-лайтів із написом: «Одні курять – інші дихають», «80% населення підтримують заборону куріння у кафе, барах та ресторанах». Такі переконливі дані щодо підтримки населенням заборони куріння в ресторанах, кафе і барах були отримані із дослідження, яке проводив Київський міжнародний інститут соціології (КМІС). Результати дослідження були оприлюднені на початку 2012 року. 

 

«Ця інформаційна кампанія – черговий прорив України в боротьбі з тютюнокурінням, – відзначає Д-р Олег Мусій, Голова Громадської ради при Міністерстві охорони здоров’я. – Понад 80% населення виступає за заборону куріння у громадських місцях, що є важливим показником для того, щоб виконати бажання українців. Не можна і надалі спокійно спостерігати, як у нашій країні курять діти, підлітки, а також майбутні мами, я вже не кажу про всіх інших. Тому потрібні рішучі кроки для того, щоб тотально зутинити таке ганебне для цивілізованої країни явище, як куріння».

 

«Мотивація долучитись до проекту була особиста та професійна, – коментує Оксана Ілясевич-Богородова, директор Біржи соціальної реклами. – Мені дуже хочеться дихати чистим повітрям, і завжди дивували ті привілеї, що мають курці в Україні. Спочатку ми планували адаптувати макет західних колег, проте в процесі роботи народилося нове рішення і, як на мене, дуже вдале. Повідомлення легко зчитується при перших секундах, що дає нам упевненість в ефективності даної кампанії».